Jak wyciszyć dźwięki w pomieszczeniach i biurach typu call center?

Hałas, jaki występuje na stanowiskach obsługi infolinii bywa nie do zniesienia i czasem wręcz uniemożliwia efektowną pracę tamtejszych zatrudnionych osób. Nowoczesna architektura polega także na poprawie, jakości pracy zatrudnionych w sektorach narażonych na występowanie czynników utrudniających prace. Wiele biur architektonicznych specjalizujące się w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań znacznie poprawiających komfort pracy telemarketerów.

Ten sektor jest akurat najbardziej narażony na niekomfortowe warunki pracy i niestety to właśnie w tej branży najwięcej pracowników narzeka na fatalne warunki pracy związane z wielkim natężeniem hałasu podczas wykonania ich codziennych obowiązków. Infolinie znajdujące w nowoczesnych biurowcach niestety nie zapewniają odpowiednio wygodnych warunków do pracy. Eksperci podkreślają, iż wciąż rośnie zrozumienie, jak ważna jest konieczność dostosowania odpowiedniej akustyki do przeznaczenia jego wnętrza. Szczególnie akustyka ważna jest w pracy systemowej, w gronie wielu osób znajdujących się na małej przestrzeni itp. Poziom hałasu w biurach call center bywa potwornie męczący dla pracowników.

To wszystko powoduje szybsze zmęczenie, bóle głowy oraz ogólne rozdrażnienie. Nie wspominając już o braku możliwości skupienia uwagi czy koncentracji podczas wykonywania zadań wymagających powyższych umiejętności. W oddziałach call centre w tym jednej chwili przez telefon rozmawiają przecież setki osób. W jaki sposób zadbać o właściwy komfort pracy i odpowiednią akustykę w call center? Jest na to sposób. Rozwiązania bywają proste, ale skuteczne i co ważne, nie nastręczają one zbyt wielkich kosztów. A jednocześnie sprawiają, iż estetyka ogólna pomieszczeń zostaje zachowana w stanie umożliwiającym aranżację wnętrz według schematów architektonicznych w każdym biurze i na wszystkich piętrach.

Rewelacyjnym sposobem są sufity podwieszane, które są świetnym sposobem na wykreowanie w pomieszczeniu odpowiedniej akustyki wnętrz, tak, aby pracownicy nawet po wielu godzinach swej pracy nie czuli się sfrustrowani ani zmęczeni przytłaczających ich hałasem. Ważna jest tez izolacja. To świetny sposób, aby wyciszyć pomieszczenia oraz sprawić, aby dźwięki nie uciekały po wielu pomieszczeniach. Wysoki poziom izolacji sprawia, iż dźwięki nie rozchodzą się pomiędzy pomieszczeniami. Szczególnie sprawdza się to w nowoczesnych biurach, gdzie wszystkie ścianki działowe są bardzo cienkie, a tuż pod podnoszoną podłogą i poniżej stropu istnieje wolna przestrzeń techniczna, która skrywająca instalacje elektryczne.

PINB.PL


KONTAKT

www.pinb.pl
ul. Chlewińska 13
01-695 Warszawa
tel. 22 698 70 80, fax 22 201 25 71
e-mail: redakcja@pinb.pl


Copyright © 2001-2017 by POINT GROUP Marek Gabański Wszelkie prawa zastrzeżone.